Ble litt mer arbeide enn jeg hadde sett for meg, men men... Dama er stein gær`n pga dette.
Tenkte jeg skulle begynne på dør panelene neste uke + midtkonsollen.
Så for flytte meg til bagasjen, så videre til panelene på hver side av baksetet.
Det er ganske stor forskjell på 2`r og 3`r golf. Tror neppe noen sklir rett inn
Samt du må bytte klokka mener jeg.
Corrado har vel elektrisk men 2`n har vaier speedo
Det blir vel ikke bare lett å få nytt speedometer, varmeapparatjustering osv til å fungere sammen med det gamle systemet i bilen?
Nei det blir en utfordring.
Får slitte to klokker å bytte innmat så jeg får formen. Å hvis ikke det går så får jeg finne på noe annet.
Ang varme app bryter etc så ender det vel opp med støpings.
Må få kjøpt noe støpe plast til dørene også.
Lommeboka begynner bli slunken....
Men for all del: BYTT RATT! Var en som skulle prakke på meg et slikt dashbord en gang som dengang satt i en 2'erGolf... men men må vel støpe helt nytt jeg når den tid kommer (heldigvis lenge til)
Men for all del: BYTT RATT! Var en som skulle prakke på meg et slikt dashbord en gang som dengang satt i en 2'erGolf... men men må vel støpe helt nytt jeg når den tid kommer (heldigvis lenge til)
Hehe. Det må jeg uansett Ratt stammen er en del kortere så det er ca 1,5 cm klaring mellom rattet og dashen.
Gt ratt med boss kommer.
Jeg er sugen på en nokså kjent bil, mens dama har begynnt å snakke om barnevogn......................................... ...
Så blir det "pudding" i planene så spørs det om ikke det blir en A6
Jeg er sugen på en nokså kjent bil, mens dama har begynnt å snakke om barnevogn......................................... ...
Så blir det "pudding" i planene så spørs det om ikke det blir en A6
Hmm... har du dratt en "Tony" på dama nå eller?
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Comment